Į sveikos gyvensenos projekto „Slaptomanė“ plėtrą Lietuvoje ir užsienyje investuojama 550 tūkst. eurų.
Investicijos skirtos naujiems technologiniams sprendimams, kurie leis kiekvienam vartotojui sukurti individualias specialistų patvirtintas mitybos ir sveikatinimosi programas. Toks sprendimas Lietuvos rinkai kuriamas ir lietuvių kalba pristatomas pirmą kartą. Išplėtus veiklą iki šiol naudotą pavadinimą pakeis prekės ženklas „FitMe“.
Nejudrus gyvenimo būdas, nesveika mityba, daugėjantis antsvorį turinčių žmonių skaičius bei įvairūs dėl šių priežasčių kylantys susirgimai verčia vis daugiau dėmesio skirti sveikesniam gyvenimo būdui. Todėl dešimt metų gyvavęs sveikos gyvensenos projektas „Slaptomanė“ žengė žingsnį į naują kokybę – gerokai plečiamas teikiamų paslaugų spektras, padidėjo konsultuojanti gydytojų, sertifikuotų trenerių, virtuvės šefų ir kitų specialistų komanda, taip pat numatyta ir paslaugų plėtra į užsienį.
Daugiau nei pusės milijono eurų investicijas naujam projektui „FitMe“ užtikrino vartotojų atlygio platformos „Monetha“ įkūrėjas Andrej Ruckij bei kosmetikos prekės ženklo „Moon Cosmetics“ įkūrėjas Vytautas Tauginas, ėmęsis organizuoti visą išplėstą veiklą ir tapęs bendrovės generaliniu direktoriumi.
„FitMe“ perims „Slaptomanės“ klientų bazę, todėl šie ir toliau gaus jiems įprastas paslaugas bei galės naudotis naujais projekto sprendimais, sulauks naujai prie nuolat augančios komandos prisijungusių ekspertų patarimų.