Kasmet vis daugiau Baltijos šalių gyventojų renkasi taupesnį ir tvaresnį apsipirkimo būdą, savo maisto prekių krepšelį papildydami nukainotais produktais, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, atskleidžia naujausia „Rimi“ apklausa.
Lyginant su praėjusiais metais, oranžine etikete pažymėtų prekių populiarumas tarp lietuvių išaugo beveik trečdaliu (27 proc.).
Prekybos tinklo „Rimi“ apklausa atskleidžia, kad net 44 proc. lietuvių prekybos vietose dažnai ieškojo nukainuotų produktų, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, ir tik 13 proc. apklaustųjų tokius pirko rečiau.
„Tiems, kurie parduotuvėse lankosi dažniau, į savo kasdienį meniu ypač paprasta įtraukti prekes, kurių galiojimas artėja prie pabaigos. Pirkėjai taip ne tik sutaupo, bet ir prisideda mažindami maisto švaistymą. Matydami, kad pirkėjai vertina pastangas mažinti maisto švaistymą, stengiamės užtikrinti, kad nukainotus produktus būtų lengva rasti kiekvienoje mūsų parduotuvėje“, – sako Eglė Krasauskienė, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.
Ne tik Lietuvos, bet ir kitų Baltijos šalių vartotojai – 29 proc. latvių ir 45 proc. estų – renkasi nukainotus produktus su besibaigiančiu galiojimu.